Husk at du kan tage hyggen med hjem med vores populære Hyggepakker!

Kurv

Din kurv er tom

Fortsæt shopping

Levering og returnering

Levering

Vi sender alle ordrer, så det er muligt at spore dem i tilfælde af problemer. Under forsendelse er ordren forsikret, og vi beder dig om at kontrollere indholdet ved levering. Hvis pakken eller indholdet bliver beskadiget ved ankomsten, bedes du kontakte Art by Me straks eller senest to dage efter modtagelsen. Returnerer derefter den beskadigede vare tilbage til os. Art by Me er ikke ansvarlig for varer, der er beskadiget under transport. Vi pakker altid alt omhyggeligt og minimerer mulig skade.

Art by Me leverer via GLS. Den specifikke pris vil fremgå inden ordren afgives. Levering anses for værende sket, når varen er leveret på adressen eller afhentet hos den valgte pakkeshop. Vi bestræber os på at vælge en pakkeshop der er nærmest din adresse.

Art by Me leverer hurtigst muligt, og bestræber sig på at få varen afsendt inden 3 arbejdsdage fra bekræftelse af ordren. I forbindelse med helligdage kan der være længere leveringstid.

Skulle der være forsinkelser med GLS kan Art by Me ikke holdes ansvarlig. 
Omkostninger til levering tillægges ordrebeløb og afholdes af kunden. I det omfang, der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til den bestilte vare, medfølger disse den leverede vare. Når varen afsendes fra Art by Me får du tilsendt track & trace nummer på pakken. Der sendes e-mail og/eller sms, når pakken er klar til afhentning i den valgte pakkeshop. Art by Me tager forbehold for forsinket eller mangelfuld levering som følge af force majeure.


Returnering

Enhver bestilling på Art by Me’s webshop er underlagt dansk lovgivning. Du har således fortrydelsesret ved køb af varer på www.artbyme.dk i det omfang, det følger af Forbrugeraftalelovens bestemmelser. 

Såfremt du er forbruger, har du i tilfælde af online køb således 14 dages fortrydelsesret i henhold til forbrugeraftaleloven regnet fra den dag, du modtager varen. Såfremt du ønsker at fortryde dit køb, skal det ske ved at udfylde og printe vores returseddel (Find den her) og sendes retur til webshop@artbyme.dk eller til:

Art by Me 

Urbansgade 28 st

9000 Aalborg

For at gøre brug af din fortrydelsesret, er dette betinget af, at du returnerer den købte vare i samme stand og mængde, som da du modtog denne, og vi anbefaler derfor, at du pakker varerne meget sikkert ind. Når varen er modtaget retur og godkendt af Art by Me, får du refunderet købesummen for det fortrudte køb. Vi krediterer kun det kort, der blev brugt til at købe varerne, på den måde kan vi begrænse brugen af ​​stjålne kreditkort. Opbevar din postkvittering som bevis for, at pakken blev sendt. Du er ansvarlig for retur udgifterne.

Art by Me har i forbindelse med indgåelsen af aftalen forbeholdt sig ret til at opkræve en evt. værdiforringelse af varen. Det betyder, at Art by Me i forbindelse med refundering af købesummen kan fratrække et beløb til dækning af en evt. værdiforringelse, såfremt varen er brugt.

Du kan automatisk fortryde købsaftalen ved at undlade at modtage eller afhente varen på posthuset. Det er ikke muligt at aflevere varen på Art by Me’s hovedadresse uden forudgående aftale herom. Uafhentede pakker er underlagt et ekstra ekspeditionsgebyr på 50 DKK. Dette gebyr og de tilhørende forsendelsesomkostninger for returnering af pakken til Art by Me opkræves kunden.

Købesummen for det returnerede vil blive tilbagebetalt indenfor 14 dage efter, at du har givet meddelelse om at træde tilbage fra aftalen og beløbet indsættes på din konto. 

Du afholder selv omkostningerne til returnering af varer i forbindelse med fortrydelse.

 

RETURVARER SKAL SENDES TIL:

Art by Me

Urbansgade 28 st

9000 Aalborg


Klagemuligheder

Hvis du ønsker at klage over dit køb, bedes du først rette henvendelse til Art by Me. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du via www.forbrug.dk indgive en klage til:

Nævnenes Hus

Center for Klageløsning

Toldboden 2

8800 Viborg

Telefon: 72 40 56 00

www.naevneneshus.dk

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Reklamation

Købeloven finder anvendelse på aftaler om levering af varer, hvorfor du har 24 måneders reklamationsret på alle varer købt i Art by Me’s webshop regnet fra dagen, hvor du modtager varen. Reklamationsretten betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.  Hvis reklamationen skyldes uagtsom brug, frafaldes reklamationen og ses derfor som normalt slid. 

Når du modtager din ordre, skal du straks undersøge ordren for at konstatere eventuelle mangler eller fejl, og med det samme kontakte os omkring en reklamation.

Enhver reklamation vedr. manglende dele i den tilsendte ordre skal ske til Art by Me. Du vil herefter få tilsendt en returseddel med angivelse af returneringsadresse. Denne skal udfyldes samt en kopi af ordrebekræftelsen, og sendes sammen med returpakken.

Ved enhver reklamation over varen i øvrigt bedes du henvende dig til Art by Me. Husk at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.